Referat af Bestyrelsesmøde i Gribskov Skakklub tirsdag den 18/9 2018
Til stede ved mødet var : Jørn, Bjarne, Vinni og Lone
Bestyrelsen har haft møde, hvor følgende opgaver skulle finde en ny ejermand/dame
- Holdtilmelding
- Styrkelister
- Kommunikation med 8HK
- Holdleder for C hold og A/M hold
- Kommunikation med kommunen vedrørende lokaler
- Ansvar for arrangementer
- Opdatering og vedligeholdelse af aktivitetsplan
- Indkøb af PC og printer, til at danne spilleplaner ved turneringer mm, samt til at køre de 2 live bræts ved turneringer, køre Fritz når der gennemgås partier fra kampe. Pengene har vi fået doneret fra det grønne hus.
- Sekretær samt Webansvarlig
- Åbne-lukke ansvar
- Kassere
Opgaverne blev foreløbigt fordelt med følgende ejerskab:
- Jette fortsætter som kassere
- Bjarne påtager sig indkøb af printer og pc, samt installation af Fritz ( Jørn har en ekstra licens til fritz som han donere til klubben). Bjarne kontakter Jette for at få det præcise beløb til indkøb.
- Jørn påtager sig kommunikationen med 8HK, samt oprettelsen af styrkelister/hold
- Vinnie påtager sig kommunikationen med kommunen vedrørende reservation af lokaler, samt ekstra reservation i forbindelse med holdturneringer
- Lone har meldt sig som selvudnævnt sekretær og webmaster. Herunder forsøg på at omstrukturere hjemmesiden så relevante informationer bliver nemmere at tilgå. Alle idéer og ønsker modtages gerne!
- Holdleder for C-holdet er Finn, Jørn er hold leder for A/M holdet.
- Åbne-lukke ansvarlige er Jørgen Rasmussen, Eilif samt Viggo. Reservenøgle i bestyrelsen hos Lone, der i nødstilfælde kan kommer og åbne.
Lone Baadsgaard
0
Tags :